Bewertungen von Oase Hoogkerk

Neue Beurteilungen

5.0
jannie van der weide
26 Mai 2022

het was weer lekker

Annie
23 Mai 2022

Was allemaal prima

Antwort von Oase

Beste Annie, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij zijn blij met u recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Nikita
23 Mai 2022
Antwort von Oase

Beste Nikita, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Hilbrands
22 Mai 2022

Eten was nog lekker warm, en de bezorging was optijd👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Hilbrands, bedankt voor uw recensie. We vinden het fijn om dit te horen! Met vriendelijke groet, Team Oase.

Jolanda
21 Mai 2022

Was heerlijk! En snelle bezorging. Top!

Antwort von Oase

Beste Jolanda. Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw mooie recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Amanda
20 Mai 2022

Het duurde helaas dit keer erg lang. Ik vind dat jammer omdat er ook vaak wat vergeten word.

Antwort von Oase

Beste Amanda, wat jammer om te horen. Helaas door de drukte heeft het wat langer geduurd dan normaal. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Esther Top
18 Mai 2022

Bijna een halfuur later dan de verwachtte tijd.

Antwort von Oase

Beste Esther, onze excuses voor de lange bezorgtijd. We gaan ons best doen om dit niet nog een keer te laten gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Annet
16 Mai 2022

het was opnieuw een overheerlijke pizza, met snelle bezorging

Antwort von Oase

Beste Annet, bedankt voor uw mooie recensie. Wat fijn om te horen dat het goed smaakte! Met vriendelijke groet, Team Oase.

Nico en Jannie.
15 Mai 2022

De spareribs waren weer heerlijk en ook nog goed warm. We hebben er van genoten. De bezorger was de weg kwijt en wilde spareribs al bij de buren bezorgen.

Antwort von Oase

Beste Nico en Jannie, bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.,

Henk D
15 Mai 2022

keurig op tijd

Antwort von Oase

Beste Henk, bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat alles beviel. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Jannie vd Weide
14 Mai 2022

Ik ben altijd erg tevreden over het eten, echter vandaag hebben we de helft weggegooid omdat de spareribs voor de helft zwartverbrand waren.

Antwort von Oase

Beste Jannie, bedankt voor uw recensie. Wat jammer om te horen dat de spare-ribs verbrand waren. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Oase.

J.kooistra
14 Mai 2022
Antwort von Oase

Beste meneer/mevrouw Kooistra, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

E
14 Mai 2022

Lekker en snel

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Janssen
9 Mai 2022
Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Kuipers
9 Mai 2022
Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw review, Met vriendelijke groet, Team Oase.

Joke van der Wal
8 Mai 2022

Zeer smakelijk en véél mixed grill voor 2 personen. De bestelling was keurig op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Joke, bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat alles smaakte. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Joyce
8 Mai 2022

Geweldig, heerlijk allema

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Joyce, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Jo
8 Mai 2022
Antwort von Oase

Beste Jo, Bedankt voor u recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Jeanette
5 Mai 2022
Antwort von Oase

Beste Jeanette, Bedankt voor u goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

H. de Wit
4 Mai 2022

wij hadden 3 kapsalons besteld, overheerlijk we hebben er van genoten, bedankt.

Antwort von Oase

Beste klant, Wat fijn om te horen dat u genoten heeft! Met vriendelijke groet, Team Oase

He
4 Mai 2022

Lekker hoor !!

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor u goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Ok
2 Mai 2022

Keurig op tijd Was nog goed warm Smaakte heerlijk

Antwort von Oase

Beste klant, Wat goed om te horen dat alles naar wens was! Met vriendelijke groet, Team Oase

wnters
29 April 2022

goed eten snel bezorgd

Antwort von Oase

Beste klant, Wat fijn om te weten dat alles naar wens was. en bedankt voor u recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase

auke
24 April 2022

klein zakje aardappelschijfjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor u recensie, wat jammer dat u de aardappelschijfjes te weinig vind. Wij gaan hier rekening mee houden. Met vriendelijke groet, Team Oase

M de Jong
24 April 2022
Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor u recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

F.lamein
24 April 2022

Het eten was lekker en verzorgd .

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor u goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Ilona
24 April 2022

Het was weer erg goed! Lekkere pizza's en kapsalons.

Antwort von Oase

Beste Ilona, Wat goed om te horen dat alles naar wens was! Met vriendelijke groet, Team Oase

Jos
23 April 2022

23 min te laat eten was niet warm genoeg smaak was goed

Antwort von Oase

Beste Jos, bedankt voor u recensie! Wij gaan ervoor zorgen dat het eten de volgende keer op tijd, en warm bij u is. Met vriendelijke groet

dakkerman27@gmail.com
22 April 2022

Super lekker en Super vers !

Antwort von Oase

Beste klant. Wat fijn om te horen! bedankt voor uw mooie recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Erik
22 April 2022

Lekker eten, werd op tijd bezorgd, eten kwam in een isolerende box tot aan de voordeur zodat het eten echt nog goed warm was en niet al half lauw. Net of we echt in een pizzeria zaten te eten. Hou deze service vol!

Antwort von Oase

Beste Erik, Bedankt voor u mooie woorden, we zijn blij dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Oase

Jansema
22 April 2022

Beter op letten op bezorgtijd had gezegd 19 uur maar bezorger belde mij al om 18:30 dat hij al voor de deur stond terwijl niemand thuis was

Antwort von Oase

Beste klant, Wat jammer om te horen dat het eten niet op de gewenste tijd bij u thuis was, wij gaan ervoor zorgen dat dit niet nog eens voorkomt. Met vriendelijke groet, Team Oase

Paul
18 April 2022

Prima eten en ook genoeg. Volgende keer weer.

Antwort von Oase

Beste Paul, Bedankt voor de goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Anoniem
17 April 2022
Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Herman
17 April 2022

Ik had al een tijd niet besteld bij Oase, ik hoorde dat het beter is geworden, dat blijkt inderdaad waar, pizza en bezorging perfect. Ik zal weer vaker gaan bestellen.

Antwort von Oase

Beste Herman. Bedankt voor uw mooie recensie. We zijn blij om dit te horen. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Familie van der Leij
15 April 2022

Zeer snelle bezorging, het eten smaakte prima en was goed warm, top!

Antwort von Oase

Beste Familie van der Leij, wat super om te horen! bedankt voor jullie recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Sietske
14 April 2022

Lekker zoals altijd

Antwort von Oase

Beste Sietske, bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

He
13 April 2022

Heerlijke pizza's !!

Antwort von Oase

Beste klant, wat fijn om te horen! bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Usiena Alles
12 April 2022

Altijd snel, lekker, goed heet en gevuld. Bezorgers altijd vriendelijk.

Antwort von Oase

Beste Usiena. Bedankt voor uw review. We vinden dit fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Oase.

Wilfred
10 April 2022
Antwort von Oase

Beste Wilfred, bedankt voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

abel
10 April 2022

Heerlijke pizza's jammer dat de bezorger niet goed kon rekenen en dat ik was afgeleid door zijn voorkomen 5 euro te weinig terug gekregen maar het is hem gegund

Antwort von Oase

Beste abel, bedankt voor uw recensie. Fijn dat het goed smaakte! Onze excuses voor het geld probleem. U kunt altijd even contact met ons opnemen hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Lisanne
4 April 2022

Ik kreeg de verkeerde pizza bezorgd na een dik uur er op te moeten wachten. De tweede pizza kwam dan wel wat sneller, maar was alsnog een beetje koud. De pizza's waren voor de rest lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Lisanne, Bedankt voor u recensie. Onze excuses voor het ongemak, wij gaan er voor zorgen dat dit niet meer gebeurd. Met vriendelijke groet, Team Oase

auke
3 April 2022

super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Auke, Bedankt voor u goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Appie viswat
3 April 2022

Zeer goed eten aanrader

Antwort von Oase

Beste Appie, Bedankt voor u mooie recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Michelle
3 April 2022

Ik had Margarita met champignons besteld. Zonder champignons gekregen, met mega zwarte Bodem! Bezorg tijd duurde langer als een uur terwijl ik 2 straten verderop woon.

Antwort von Oase

Beste Michelle, Onze excuses voor het ongemak, wij gaan contact met u opnemen om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Oase

HFC
2 April 2022
Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor u goede recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase

Fam. Gorter
2 April 2022

Heerlijke pizza, vlotte en bijzonder vriendelijke bezorger.

Antwort von Oase

Beste klant, Wat fijn om dat te horen, en bedankt voor u review. Met vriendelijke groet, Team Oase

Van der velde
1 April 2022

Prima!

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor u recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

auke
28 MĂ€rz 2022

prima snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Auke, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Johannes
27 MĂ€rz 2022

Mixen grill voor 2 personen besteld, was heerlijk, en vlot bezorgd. Ook handig dat je een melding krijgt als je bestelling onderweg is.

Antwort von Oase

Beste Johannes, bedankt voor uw mooie recensie. We vinden het fijn om te horen dat alles goed smaakte. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Jacqueline
24 MĂ€rz 2022

Altijd super lekker en optijd bezorgd!

Antwort von Oase

Beste Jacqueline, bedankt voor uw recensie. We zijn blij dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Jo
24 MĂ€rz 2022

Het eten was dit keer niet zo best. Pizza was bijna koud en de groente nog te rauw, jammer.

Antwort von Oase

Beste klant, wat jammer om te horen. Onze excuses hiervoor, we gaan ervoor zorgen dat dit niet nog een keer gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase.

MARGREET
23 MĂ€rz 2022
Antwort von Oase

Beste Margreet, bedankt voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Trijn Tholen
19 MĂ€rz 2022

Ben zeer tevreden.

Antwort von Oase

Beste Trijn, Bedankt voor uw mooie recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Nico en Jannie.
18 MĂ€rz 2022

Het eten was weer heerlijk, ook nog goed warm. Salade stelde niet veel voor. Bezorger kwam een half uur later dan gevraagd.

Antwort von Oase

Beste Nico en Jannie. Fijn om te horen dat het eten goed was. Onze excuses dat het eten later is gekomen door de drukte. We gaan onze best doen om dit de volgende keer te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Oase.

M. Hofstee
15 MĂ€rz 2022

Was weer top

Antwort von Oase

Beste meneer/mevrouw Hofstee, wat fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Dick
13 MĂ€rz 2022
Antwort von Oase

Beste Dick. Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Liesbeth
13 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten! Prima warme pizza!!!

Antwort von Oase

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw goede recensie. Met vriendelijke groet Team Oase

Anoniem
12 MĂ€rz 2022

Heerlijke pizza! Bezorger keurig op tijd

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw mooie recensie. Met vriendelijke groet Team Oase

M
12 MĂ€rz 2022

Goede pizza's, mooi op tijd klaar en dus warm mee naar huis

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw mooie recensie Met vriendelijke groet Team Oase

De vries
12 MĂ€rz 2022

De shoarma is van topkwaliteit

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor u mooie recensie. Met vriendelijke groet Team Oase

Jos
12 MĂ€rz 2022

Lekker en snel bezorgd

Antwort von Oase

Beste Jos, Wat fijn om te horen dat u tevreden was! Met vriendelijke groet, Team Oase

Erwin Broersma
12 MĂ€rz 2022

Heerlijke pizza's, sneller bezorgd dan aangegeven.

Antwort von Oase

Beste Erwin. Bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Oase.

J.G. Nijhoff
12 MĂ€rz 2022

Bezorging zoals gevraagt, extra bakje knoflook miste (kan gebeuren) en patat vrij hard/lang doorgebakken. Vlees was goed en een lekkere frisse salade, dank u.

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat het extra knoflook bakje er niet bij zat. Met Vriendelijke Groet, Team Oase.

Bas
11 MĂ€rz 2022

Heerlijke pizza's. Dunne bodem. Goede service. Online besteld. Op de minuut precies bezorgd.

Antwort von Oase

Beste Bas, Bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet Team Oase

Kuipers
11 MĂ€rz 2022
Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Daniëlle Dirks
9 MĂ€rz 2022
Antwort von Oase

Beste Daniëlle Bedankt voor u recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

J.S.
3 MĂ€rz 2022
Antwort von Oase

Beste klant, Bedank voor u mooie recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Denise
3 MĂ€rz 2022

Heerlijke pizza's, het broodje met knoflook is super en de frietjes waren heerlijk gekruid. Neem daarbij de stralende bezorger, dat maakt dat we hier zeker vaker zullen bestellen!

Antwort von Oase

Beste Denise. Bedankt voor uw recensie. We vinden het fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Margriet Koster
2 MĂ€rz 2022

Het was heerlijk, voor herhaling vatbaar

Antwort von Oase

Beste Margriet. We zijn blij dat alles goed beviel. Bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Joyce
2 MĂ€rz 2022

Het was heerlijk

Antwort von Oase

Beste Joyce, bedankt voor uw recensie. We zijn blij dat het heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Sibbele Douma
1 MĂ€rz 2022

Alles prima geregeld!

Antwort von Oase

Beste Sibbele, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

HGK
28 Februar 2022

Ik had een shoarma schotel. Het bakje vlees zat net voor de helft vol. Gelukkig zat er wel voldoende koude patat bij zodat ik me iig nog enigzins vol kon eten. En wéér de extra sausjes er niet bij. Jammer hoor.

Antwort von Oase

Beste klant, wat vervelend om te horen. Onze excuses hiervoor. Dit zal in de toekomst niet weer gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase.

M slagter
27 Februar 2022

Altijd op tijd ,,en het eten was weer super,net als altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw recensie. We zijn blij dat alles goed heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Oase.

gaatse gjaltema
27 Februar 2022

spareribs waren goed verder prima geen opmerkingen

Antwort von Oase

Beste Gaatse Bedankt voor uw recensie Met Vriendelijke Groet Team Oase

ingeborg tempel
26 Februar 2022

was heerlijk dank u

Antwort von Oase

Beste Ingeborg Bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet Team Oase

Yvonne
26 Februar 2022

Eten was heerlijk en werd 39 minuten eerder bezorgd dan aangegeven in de mail. TOP !

Antwort von Oase

Beste Yvonne, Fijn dat alles goed beviel. Met vriendelijke groet Team Oase

Franc Muller
26 Februar 2022

Eerste bestelling spareribs en kapsalon medium en gratis blikje cola maar die zat er niet bij Tweede bestelling Pizza was koud en het gratis tweede blikje frisdrank zat er niet bij. Ik heb het doorgegeven in de bestelling. En de spaarpunten punten van blijft op twee staan , ik bestel vaker maar dit is niet zoals het hoort

Antwort von Oase

Beste Franc, Onze excuses dat het eten koud was. En het blikje drinken er niet bij in zat. Dat zou niet meer gebeuren. Met vriendelijke groet Team Oase

Elze
25 Februar 2022

2x Pizza en een kindermenu. Alles was heerlijk! En precies op tijd bezorgd! Complimenten!

Antwort von Oase

Beste Elze, Bedankt voor uw recensie. We zijn blij dat alles goed was. Met vriendelijke groet Team Oase

Fo
24 Februar 2022
Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

H. de Wit
23 Februar 2022

de beide pizza's waren goed en lekker de kapsalon was overheerlijk en heel goed smakelijk samengesteld, aanbevolen bestellen wij zeker weer

Antwort von Oase

Beste meneer/ mevrouw de Wit, bedankt voor uw mooie recensie. We zijn blij dat alles goed smaakte. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Johanna
23 Februar 2022

Ik ben al lang klant bij jullie dit is me nieuwe mail

Antwort von Oase

Beste Johanna, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Melanie
23 Februar 2022

Eindelijk weer lekkere pizza’s hier. Met de nieuwe eigenaar is de oase echt vooruit gegaan. De bezorging is echt snel en tot nu toe elke keer echt heerlijke pizza gehad. Ook de kapsalon valt hier in de smaak.

Antwort von Oase

Beste Melanie. Bedankt voor dit mooie compliment. We zijn blij dit te horen! Met vriendelijke groet., Team Oase.

Koopmans
23 Februar 2022

Nieuwe klant maar niks te klagen het eten was heerlijk

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw mooie recensie. We zijn blij dat alles goed heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Oase.

A viswat
22 Februar 2022

Zeer goed eten

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Wim
21 Februar 2022

Eten was koud en portie was kleiner dan verwacht. Hadden groot besteld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Wim, Wat jammer om te horen dat het eten koud was. Wij gaan er voor zorgen dat dit niet vaker gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase

Henk D
21 Februar 2022

Prima kwaliteit, we hebben er lekker van gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Henk, Bedankt voor u recensie, Wat fijn om te horen dat het heeft gesmaakt! Met vriendelijke groet, Team Oase

Oostra
19 Februar 2022

Het was weer heerlijk

Antwort von Oase

Beste Meneer/Mevrouw Oostra, Bedankt voor u mooie recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

He
17 Februar 2022

HEERLIJK !!!

Antwort von Oase

Beste He, Bedankt voor uw leuke recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Eva
15 Februar 2022

Het eten kwam binnen een half uur al aan de deur! Het was heerlijk.

Antwort von Oase

Beste Eva, Wat fijn om te horen dat alles naar was. Met vriendelijke groet, Team Oase

Koster
12 Februar 2022

Wijvobden het heerlijk. Bezorging wad ook goed en erg vriendelijk.

Antwort von Oase

Beste Meneer/Mevrouw Koster, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Oase

jan zantingh
11 Februar 2022

snel en lekker

Antwort von Oase

Beste Jan, Bedankt voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Elze
11 Februar 2022

Prijs/kwaliteit verhouding is prima! De bakjes van de knoflook saus zijn erg klein!

Antwort von Oase

Beste Elze, Bedankt voor uw recensie! Wat jammer dat u de knoflook saus te weinig vind, wij zullen hier over na gaan denken. Met vriendelijke groet, Team Oase

Rik
11 Februar 2022

De bestelde spareribs waren snel bezorgd en als vanouds heerlijk!

Antwort von Oase

Beste Rik, Wat fijn om te horen dat alles naar smaak was! Met vriendelijke groet, Team Oase

Julia
10 Februar 2022

Lekker , snel en vriendelijk! Goede service

Antwort von Oase

Beste Julia, Bedankt voor u recensie, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Oase

Casper
10 Februar 2022

Goed eten, grote porties. Via e-mail op de hoogte gesteld van bestelling

Antwort von Oase

Beste Casper, Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw mooie recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

M. Hofstee
8 Februar 2022

Pizza's vind ik super. Paar jaar niet geweest. Maar nu een hele verbetering. Lekker doorgaan zo.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Meneer/Mevrouw Hofstee, Bedankt voor u recensie. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Met vriendelijke groet, Team Oase

jannie
6 Februar 2022

erg lekker

Antwort von Oase

Beste Jannie, Bedankt voor uw goede recensie. Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Richt
6 Februar 2022
Antwort von Oase

Beste Meneer/ Mevrouw Richt, Bedankt voor uw goede recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Sietske
5 Februar 2022

Lekker als altijd

Antwort von Oase

Beste Sietske, Bedankt voor uw goede recensie. Met vriendelijke groet Team Oase.

bos
5 Februar 2022

vindt de patat vaak niet lekker lijkt wel of het voor de 2de keer is gefrituurt of het is te door gebakken

Antwort von Oase

Beste Meneer/ Mevrouw Bos, Wat vervelend om te horen dat de patat niet heeft gesmaakt. We gaan er voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase.

De laat
4 Februar 2022

Pizza s kwamen een half uur later dan werd aangegeven , ipv na een uur was het na anderhalf uur en ook nog een verkeerde pizza, met salami en spinazie terwijl we een vis pizza hadden besteld Week ervoor was t zelfde toen een kapsalon zonder saus en salade Wel complimenten voor het vervolg; heel snel kwam toen de goeie pizza en ook nog een flesje witte wijn er bij en we krijgen nog een keer kapsalon gratis dus dat is prima service Het zal de grote drukte zijn waardoor het mis gaat

Antwort von Oase

Beste Meneer/ Mevrouw, Wat vervelend om te horen dat de uw bestelling te laat is gekomen en dat u ook nog de verkeerde bestelling heeft gehad. We gaan er voor zorgen dat dit niet vaker gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Herman
4 Februar 2022

1e keer bij Oase besteld. Heb een heerlijke Pizza mogen genieten... De bodem was mooi dun.!.!. de rand was niet te grof en de pizza was goed belegd. Tempratuur van de pizza was iets afgekoeld (Dit is inherent als je het laat bezorgen natuurlijk) dus thuis nog even "hete lucht" stand van de (combi)magnetron. 5min later lekker smullen. Vriendelijke bezorger. Prijs-kwaliteit: zeer goed! Binnenkort maar eens een 2e ronde uittesten ;)

Antwort von Oase

Beste Herman, Wat fijn om te horen dat uw een heerlijke pizza heeft gehad. Wel vervelend om te horen dat de pizza wat was afgekoeld. We gaan er voor zorgen dat dit niet meer gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Nico en Jannie.
4 Februar 2022

De spareribs waren weer heerlijk en bezorging op gevraagde tijd.

Antwort von Oase

Beste Nico en Jannie, Bedankt voor jullie goede recensie. Fijn om te horen dat het lekker was. En dat het op de juiste tijd is bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Goed
31 Januar 2022
Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groet Team Oase.

R Stoker
30 Januar 2022

Spareribs en frietjes waren heerlijk, bezorging heel vriendelijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste meneer of mevrouw Stoker, Heel erg bedankt voor uw positieve reactie. Wij streven ernaar al onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet Team Oase.

Mi hael
30 Januar 2022

Kwaliteit van geleverde pizza was goed. De aangegeven tijd was met 30 minuten overschreden. Er miste helaas enige ingrediënten bij de geleverde kapsalon.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Mi, Hierbij onze excuses voor het ontbreken van de ingrediënten en voor het overschrijden van de gebruikelijke bezorgtijd. Wij gaan er ons uiterste best voor doen om ervoor te zorgen dat dit geen volgende keer zal voorkomen. Met vriendelijke groet Team Oase.

J.A.A. Kraster
30 Januar 2022

Helaas, was het eten koud. Niet zoals we gewend zijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Mevrouw/ Meneer Kraster, Hierbij bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Wij gaan er ons best voor doen om te zorgen dat dit geen volgende keer zal gebeuren. In ieder geval bedankt voor uw reactie, Met vriendelijke groet Team Oase.

Henk D
30 Januar 2022

Kwaliteit naar tevredenheid, zeker 8,5/10. Bezorging super.

Antwort von Oase

Beste Henk, Bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet Team Oase

auke
26 Januar 2022

prima

Antwort von Oase

Beste Auke, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Christel
26 Januar 2022

Smaak van de pizza’s waren goen, maar het deeg was vrij taai. Verder had ik om 14.30 uur de bestelling gedaan voor de bezorging om 17.30 te ontvangen, maar deze kwam een half uur later.

Antwort von Oase

Beste Christel, het spijt ons dat het niet helemaal goed is gegaan. Excuus voor het lange wachten, we gaan ons best doen om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren. We vinden het erg vervelend dat het pizzadeeg wat taai was, onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Koen Gorter
25 Januar 2022

In tegenstelling tot eerdere ervaringen was de bestelling op tijd. Alles was lekker warm en zeer smakelijk. Groot compliment.

Antwort von Oase

Beste Koen, bedankt voor uw mooie woorden. We zijn blij dat alles goed smaakte. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Arash Hartman
24 Januar 2022

Snelle levering en kwaliteit Pizza's. Zeker voor herhaling vatbaar!

Antwort von Oase

Beste Arash, bedankt voor uw review. We hopen dat u nog lang geniet van ons eten. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Ferwerda
23 Januar 2022

Het was weer heerlijkđŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Ferwerda, Fijn dat het goed gesmaakt heeft en bedankt voor uw mooie recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Erwin
23 Januar 2022

Het vlees was vrij vet.heb het wel eens beter gehad bij jullie weg.

Antwort von Oase

Beste Erwin, Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan ons best doen dit niet nog een keer voor te laten komen. Met vriendelijke groet, Team Oase

Jh
22 Januar 2022

Eten was weer top

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor u goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Jack
22 Januar 2022

Prima pizza's !

Antwort von Oase

Beste Jack, Wat fijn om dat te horen! Met vriendelijke groet, Team Oase

Pascal aalders
22 Januar 2022
Antwort von Oase

Beste Pascal, Bedankt voor u recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase

HGK
21 Januar 2022

Helemaal goed.

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Team Oase

Hoogkerker
19 Januar 2022

Het was er vrij snel en dat beviel mij wel. Eten was ook wel te doen! Mvg

Antwort von Oase

Beste klant, fijn dat het u goed beviel. Met vriendelijke groet, Team Oase

Wilfred
17 Januar 2022
Antwort von Oase

Beste Wilfred, Bedankt voor uw mooie recensie. Met vriendelijke groet Team Oase

Ferwerda
16 Januar 2022

2x kapsalon besteld was erg lekker en nog goed heet,vlees was heerlijk. Vriendelijke bezorger. Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Ferwerda, Bedankt voor uw mooie recensie. Fijn om te horen dat het lekker heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet Team Oase

Marjo
16 Januar 2022

Was weer super. Kan niet beter. Ga zo door.

Antwort von Oase

Beste Marjo, Bedankt voor uw mooie recensie. Fijn om te horen dat het weer goed was. Met vriendelijke groet Team Oase

Marjo
15 Januar 2022

Zeer vriendelijk personeel en top kwaliteit van de pizza’s m. Zeer tevreden

Antwort von Oase

Beste Marjo, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent, wij hopen dat dit in de toekomst zo blijft! Met vriendelijke groet, Team Oase

Fred
14 Januar 2022

Was niet erg warm deze keer.

Antwort von Oase

Beste Fred, Wat jammer om dat te horen! Wij gaan er voor zorgen dat dit niet vaker gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Oase

Muller
10 Januar 2022

Heerlijk eten en snel bezorgd.

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw recensie! Wij zijn blij om dat te horen. Met vriendelijke groet, Team Oase

Nico en Jannie.
8 Januar 2022

Weer heel, heel lekker en bezorging op gevraagde tijd.

Antwort von Oase

Beste klant, Wij zijn blij om dat te horen, wij hopen dat u in de toekomst tevreden blijft! Met vriendelijke groet, Team Oase

Piotr
3 Januar 2022
Antwort von Oase

Beste Piotr, Bedankt voor uw goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Hei
3 Januar 2022

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding! Al vaker hier besteld, vlotte bezorging en vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw recensie! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Oase

bos
1 Januar 2021

alles was nat door gelekt omdat de doos voor de deur uit de handen van de bezorger viel was hier niet blij mee

Antwort von Oase

Beste klant, Wat vervelend om dat te horen! Wij hopen dat u ons de volgende keer gelijk opbelt wanneer er iets fout gegaan is, zodat wij meteen actie kunnen ondernemen. Met vriendelijke groet, Team Oase

Ja.F.van Voorn
31 Dezember 2021

De bezorging was 45 minuten te laat , ook na bellen werd gezegt over 15 minuten maar dat was een halfuur,dit verwacht je niet na een vroegtijdige bestelling

Antwort von Oase

Beste klant, Wat jammer om dat te horen. Door de drukte kan de bezorging soms wat langer duren, wij doen ons best om dit niet nog een keer te laten gebeuren! Met vriendelijke groet, Team Oase

Jacqueline
31 Dezember 2021

Helemaal super! En altijd lekker!!!

Antwort von Oase

Beste Jacqueline, We willen u bedanken voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase

De vries
30 Dezember 2021

Had er ui bij besteld niet gekregen. Gtatis blikje drinken ook niet gekregen

Antwort von Oase

Beste klant, Wat jammer om te horen dat uw bestelling niet compleet was. Wij gaan ervoor zorgen dat dit niet vaker gebeurd. Met vriendelijke groet, Team Oase

Nico en Jannie.
27 Dezember 2021

De spareribs waren weer voortreffelijk. de bezorger was een half uur later dan gevraagd.

Antwort von Oase

Beste klant, Wat fijn om te horen dat het eten naar smaak was. Wij gaan ons best doen om het eten de volgende keer op tijd bij u te krijgen! Met vriendelijke groet, Team Oase

Vd Laan
25 Dezember 2021

Alles was prima alleen miste ik het broodje bij de shoarma schotel... Bleek dat je die apart moest bestellen

Antwort von Oase

Beste klant, Wat fijn om te horen dat alles prima was. Ja dat klopt , bij de shoarma schotel krijgt u alleen aardappelschijfjes of frietjes, salade en een sausje. nog fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Team Oase

Marjo
25 Dezember 2021

Heerlijke pizza gegeten. Mooi op tijd bezorgt. Echt heel tevreden.

Antwort von Oase

Beste Marjo, Bedankt voor uw review, wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Oase

Monica
24 Dezember 2021

Dit keer zijn ze de saus en salade vergeten. Jammer

Antwort von Oase

Beste Monica Wat jammer om te horen dat er wat mis is gegaan. Wij gaan er voor zorgen dat dit niet vaker gaat gebeuren. Met vriendelijke groet Team Oase

Christa
24 Dezember 2021

Het eten was heerlijk, maar de bestelling een dik halfuur te vroeg! Dat was niet handig, want we waren niet compleet. Dus moest het eten een halfnuur wachten en afkoelen


Antwort von Oase

Beste Christa, het is fijn om te horen dat het eten lekker heeft gesmaakt. Het spijt ons dat het eten te vroeg is gekomen en dat daarom jullie een half uur moesten wachten. Wij gaan er de volgende keer opletten om dit te voorkomen. Met vriendelijke groet Team Oase

Daniëlle Dirks
22 Dezember 2021

Het blikje drinken miste en de pasta bolognaise is wel erg pittig. Bestelling was er snel en warm complimenten

Antwort von Oase

Beste Daniëlle, Wat jammer om te horen dat er wat mis is gegaan. Wij gaan er voor zorgen dat dit niet vaker gebeurd. Met vriendelijke groet, Team Oase

Arjan
20 Dezember 2021

Heerlijk eten!

Antwort von Oase

Beste Arjan, Wat fijn om dat te horen! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase

Naomi Monsanto
19 Dezember 2021

Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Oase

Beste Naomi, Bedankt voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Oase

Jay
19 Dezember 2021

Bij de bestelling enkele punten doorgegeven ivm allergieën en hier is uitstekend rekening mee gehouden. De bestelling werd rond het aangegeven tijdstip bezorgd door een vriendelijke bezorger. Het eten was goed bereid, zag er goed uit en smaakte ook zeker goed. Oase heeft wederom een geweldige bestelling afgeleverd!

Antwort von Oase

Beste Jay, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase

HGK
19 Dezember 2021

Altijd lekker. Snelle bezorging. Dik in orde.

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Hoetjer
19 Dezember 2021

Volgens ons is er een nieuwe kok. Geweldige pizza hebben wij gegeten. Ga vooral zo door

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw mooie recensie. We proberen altijd goede kwaliteit te leveren. Met vriendelijke groet Team Oase.

Dyan
17 Dezember 2021

Was weer top!

Antwort von Oase

Beste Dyan, Bedankt voor uw review, wij zijn blij om dat te horen! Met vriendelijke groet, Team oase

Jacqueline
17 Dezember 2021

Altijd super! Kapsalon is heeeeeerlijk en bezorging snel en vakkundig.

Antwort von Oase

Beste Jacqueline, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Oase

De vries
16 Dezember 2021

Wederom heerlijk gegeten

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw review, wij hopen dat u altijd tevreden blijft! Met vriendelijke groet, Team Oase

Sietske
12 Dezember 2021
Antwort von Oase

Beste Sietske, Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team Oase

Eddy
11 Dezember 2021

Lekker gegeten. Snel gebracht.

Antwort von Oase

Beste Eddy, Bedankt voor u mooie recensie! We hopen dat u in de toekomst blijft genieten. Met vriendelijke groet, Team Oase

Piotr
5 Dezember 2021
Antwort von Oase

Beste Piotr, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Oase

Esther Top
4 Dezember 2021
Antwort von Oase

Beste Esther, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Oase

jannie vd weide
4 Dezember 2021

wel wat te laat maar verder prima

Antwort von Oase

Beste Jannie, Bedankt voor uw feedback! Door de drukte kan het bezorgen helaas wat langer duren. Wij gaan ons best doen omdat de volgende keer te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Oase

Sietske
4 Dezember 2021

Heerlijk gegeten

Antwort von Oase

Beste Sietske, Bedankt voor uw recensie, dat is fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Oase

Fam
4 Dezember 2021

Goede prijs, op tijd bezorgd en bovenal erg lekker!!!

Antwort von Oase

Beste klant, Wat fijn om dat te horen! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase

de Vrirs
4 Dezember 2021

Uitstekende kwaliteit Keurig verpakt Goed van temperatuur Vriendelijke bezorger Voor herhaling vatbaarder

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw mooie recensie, wij zijn blij dat u heeft genoten! Met vriendelijke groet, Team Oase

Hans
3 Dezember 2021
Antwort von Oase

Beste Hans, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Oase

Henk
28 November 2021
Antwort von Oase

Beste Henk, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Oase

Oostra
28 November 2021

Het was weer heerlijk

Antwort von Oase

Beste klant, heel erg bedankt voor uw review. Fijn dat het heerlijk heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet Team Oase.

Diana Akkerman
26 November 2021

Heerlijk en met veel zorg ingepakt en bezorgd was super lekker

Antwort von Oase

Beste Diana, bedankt voor uw mooie review, wij zijn blij om dat te horen! Met vriendelijke groet, Team Oase

Nico en Jannie.
25 November 2021

Pizza was weer erg lekker en bezorgd op de gevraagde tijd.

Antwort von Oase

Beste Nico en Jannie, wat fijn om te horen dat alles naar wens was! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase

He
25 November 2021

Heerlijk!! Beide pizza's waren zalig !!

Antwort von Oase

Beste klant, wat fijn om te horen! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase.

Erik
24 November 2021

Bestelling was veel later gaan de aangegeven tijd in de mail, ruim 1,5 uur moeten wachten

Antwort von Oase

Beste Erik, vanwege drukte heeft het lang geduurd. Excuus voor het ongemak. Wij proberen het de volgende keer sneller te bezorgen. Met vriendelijke groet, Team Oase.

auke
24 November 2021

prima

Antwort von Oase

Beste Auke, Dat is fijn om te horen! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase

aviswat
23 November 2021
Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Oase

de vries
22 November 2021

heerlijke broodjes shoarma

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw mooie review, wij waarderen dat enorm! Met vriendelijke groet, Team Oase

Anoniem
21 November 2021

Ik had de pizza wel iets warmer verwacht hij was lauw terwijl oase om de hoek zit.

Antwort von Oase

Beste klant, Wat jammer om dat te horen, Wij gaan er voor zorgen dat dit niet meer gebeurd! Met vriendelijke groet, Team Oase

Usiena
19 November 2021

Wat je ook besteld, wij hebben natuurlijk onze favorieten, het is altijd lekker, goed gevuld en megasnel bezorgd door zeer vriendelijke bezorgers 👌👍👍👍

Antwort von Oase

Beste Usiena, Wat mooi om dat te horen! Bedankt voor uw review, wij hopen dat u blijft genieten van onze gerechten. Met vriendelijke groet, Team Oase

J. Oldenburger
18 November 2021

Het is jammer dat als je specifiek in de app aangeeft dat je een kapsalon wilt hebben met doner kebab dat je dan kip krijgt. En dat was de vorige keer net zo. Als er geen keus is geef dan in de app aan dat er alleen kapsalon met kip is.

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor uw review, maar onze doner is gemaakt van kip. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Oase

Kranenburg
18 November 2021

Was heerlijk. Tot de volgende keer

Antwort von Oase

Beste klant, Bedankt voor de review, en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Oase

Meinder
18 November 2021

Lekker eten warm en optijd bezorgd

Antwort von Oase

Beste Meinder, Wij zijn blij om dat te horen! bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Oase

Anoniem
17 November 2021

Oasis kapsalon is de lekkerste die er is.

Antwort von Oase

Beste klant, bedankt voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Team Oase

Rick
17 November 2021

Lekkerste spairribs van groniningen.

Antwort von Oase

Hoi Rick, Bedankt dit mooie compliment! Wij hopen dat jij blijft genieten van onze spareribs. Met vriendelijke groet, Team Oase

Nico en Jannie.
13 November 2021

De spareribs waren weer heerlijk. We hebben er van genoten. Bezorging precies op gevraagde tijd. 2 bakjes knoflooksaus, terwijl we gevraagd hadden dit er niet bij te doen.

Antwort von Oase

Hallo Nico en Jannie, Heel erg bedankt voor deze complimenten. Wij gaan de volgende keer beter opletten met de sausjes, maar extra knoflook is nooit verkeerd toch? ;) Met vriendelijke groet, Team Oase

Wim
13 November 2021

Bezorgd binnen 15 minuten naar bestelling. Het kan dus wel.

Antwort von Oase

Hoi Wim, Bedankt voor uw review, ons doel is om altijd alles op tijd klaar te hebben. Met vriendelijke groet, Team Oase

Melle Slagter
12 November 2021

Geen verbetering punten

Piotr
11 November 2021
De vries
10 November 2021

Heerlijke pizzas

Piet Lange Diek
8 November 2021
Sietske
5 November 2021

De 2 pizza's waren heerlijk en heet ! Vriendelijke bezorger.. altijd vrolijk, weer of geen weer !

Pieter averes
5 November 2021

Een verbeterpunt zou zijn iets minder kruiden op patat/aardappelen. Voor de rest heerlijk

Arjan
4 November 2021

Was top!!!!

Bianca Timmer
3 November 2021

Perfect op tijd en heerlijke pizza met een heerlijke zachte korst!

Arina de wilde
30 Oktober 2021

Pizza's smaakten prima, goed op temperatuur en vlot geleverd. Alleen had ik als extra topping kappertjes gevraagd (stond ook op de bon) maar deze zaten er niet op, beetje jammer.

jan Zantingh
30 Oktober 2021

prima

Dave
27 Oktober 2021

Lekkere gerechten. Snelle bezorging en aardige bezorger.

Marjo Hoetjer
23 Oktober 2021

Prima service. Pizza was lekker en op tijd bezorgd. Super.

a viswat
23 Oktober 2021

deze keer zeer goed

Hans
22 Oktober 2021

Pizza,s goed , pasta wat minder

Paul
21 Oktober 2021

Heerlijke pizza's weer. Volgende keer weer.

Arjan
20 Oktober 2021

Eten was prima.

Jan van der Velde
17 Oktober 2021

Keurig op tijd, heet, lekker en meer dan voldoende!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
16 Oktober 2021

Goed gevulde pizza. Niet extreem zout.

Nico en Jannie.
16 Oktober 2021

Weer een lekkere pizza. Flink warm en op afgesproken tijd bezorgd.

Hgk
15 Oktober 2021

Perfect !

Antje
14 Oktober 2021

De bezorging was bijzonder vlot. De smaak van de bestelde pizza's was goed. Helaas waren de bodems erg donker. Misschien het vuur te hoog opgezet?

J Th Benniks
10 Oktober 2021

Snelle levering goede pizza. Alleen iets te koud. Verder top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk
10 Oktober 2021

Prima service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ronald
9 Oktober 2021

Eten was goed en erg lekker

job huberts
9 Oktober 2021
Pas
7 Oktober 2021

Weer geen salade

Diana
4 Oktober 2021

prima bezorgen op de afgesproken tijd, en het eten was erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

HGK
3 Oktober 2021

Eten zoals altijd goed. WĂ©Ă©r de extra saus vergeten. Jammer.

Kaspers
30 September 2021

Het eten was heerlijk.

Bart
30 September 2021

Het eten is goed alleen meer dan een uur wachten op je eten dat is dan wel wer jammer. En wat ook lekker zou zijn want dat heb je hier niet echte broodjes doner

Jeffrey
27 September 2021

De maaltijd zelf was zoals altijd voortreffelijk. Echter had ik extra knoflooksaus besteld en betaald, welke niet was geleverd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en het begint nu wel te irriteren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

HGK
27 September 2021

Eten is altijd goed, en het lijkt wel of er een betere controle op de bestellingen is. Alle sausjes erbij. Tandenstokers. Vochtige doekjes. prima gegeten weer đŸ‘đŸœđŸ‘đŸœ

Sietske
26 September 2021

Lekker, zoals als altijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan en Rick
26 September 2021

Het waren wederom weer heerlijke pizza's

Van vliet
25 September 2021
Nico en Jannie.
24 September 2021

Weer een heerlijke pizza en op de gevraagde tijd bezorgd.

viswat
24 September 2021

dit is nu de 3e maal dat het bijna koud word bezorgt ,wel opgegeten maar lauw en oplaadstation koud

Andre
21 September 2021
A.T.
17 September 2021
Henriette
17 September 2021

Normaal gesproken krijgen we altijd nog een bakje gorgonzolasaus bij de ‘scaloppa gorgonzola’. Helaas zat die er nu niet bij. Alleen nu iets over het vlees. Maar verder weer heerlijk gegeten zoals altijd.

Ketellapper
16 September 2021

De bodem van de pizza was zwart.

Welmers
16 September 2021

Bestelling was op afgesproken tijdstip , echter eten was lauw .

André
15 September 2021

Het eten was heerlijk

Anita Koopmans
15 September 2021

heerlijk eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nes
13 September 2021

De bestelling werd incompleet geleverd. Extra bestelde sausjes en grote salade ontbraken. Ik nam telefonisch contact op en men zou het alsnog brengen, na 20 minuten was het er nog niet en belde ik weer. Het duurde uiteindelijk een half uur. We zijn maar gaan eten want anders werd het koud. De meneer die het nabracht vroeg zich nog af waarom we niks hoefden te betalen, ik had bij de bestelling online reeds betaald en ook fooi erbij gedaan en dat wist hij blijkbaar niet. We kregen wel een extra blikje frisdrank bij de vergeten zaken. Jammer dat het zo ging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

auke
8 September 2021

smaak perfect precies op tijd 5 sterren

Sietske
6 September 2021
Usiena
4 September 2021

Altijd perfect, wat ik ook bestel. Bezorgers zijn altijd heel vriendelijk. Inmiddels wel een vaste klant.

andree veenstra
4 September 2021

Pita broodje was keihard. verder alles oké

Jos
3 September 2021

Pizza was lekker goed gevuld en warm. Bezorger was netjes beleefd en keurig op tijd . Weekend is goed begonnen.

Erik
3 September 2021

Prima eten en bezorging

S. Addens
1 September 2021

Verwachting van bezorgen was 1 uur. Het werd bezorgd in 30 min. Super warm en heerlijk!!!

Nienhuis
29 August 2021

Bestelling was keurig op tijd klaar! Capricciosa speciale was voortreffelijk! Helaas was van de pizza met olijven de bodem wat zwart en smaakte ook wat branderig. Dat vond mijn dochter niet zo leuk. Volgende keer beter

Ellen
29 August 2021
Hans van Voorn
29 August 2021

Het waren 2 smaakvolle pizza,s , de temperatuur was goed en een goede bezorging

Timmer
28 August 2021
Angela
27 August 2021

Eten was heerlijk, niks op aan te merken! Enige minpuntje vonden we dat we om half 4 besteld hadden voor 17.00u en dat we het rond 18.00u kregen. Dit was trouwens wel gelijk via de mail gecommuniceerd, dus dat was dan wel weer fijn en goed!

André
25 August 2021

Helaas was de pasta nog erg vochtig volgens mij te kort in de oven geweest . De Turkse tosti was heerlijk en de pizza ook . De pasta niet op gegeten.

a viswat
24 August 2021
Jan
24 August 2021

Wij zijn geschrokken van het bezorgbedrag. Gratis vanaf 35 euro. Helaas krijgt de bezorger nu geen fooi meer van ons.

Nico en Jannie.
21 August 2021

De spareribs waren weer heeerlijk.

Yf
20 August 2021

Nog steeds warm bij bezorging. Vriendelijke bezorger. Namen tijdig contact op bij vertraging van geplande bezorg tijd. Goed belegd (niet teveel en niet te weinig).

Hoogkerker
20 August 2021

Zoals altijd erg goed!! Lekker gegeten weer.

Henk
15 August 2021
Fred
15 August 2021

Van de week 3 maal besteld. Het puntenspaartegoed blijft op 1 staan. Verbetering op dat punt mogelijk.

Arjan
14 August 2021

Eten was top en mooi op tijd bezorgd.

Paul
11 August 2021

Heerlijke pizza`s en rijk belegd. Temperatuur was prima bij thuiskomst en voor herhaling vatbaar. Leuk nieuw draagtasje.

L.
5 August 2021

Pizza calzone is sinds de nieuwe eigenaren kleiner en ik mis de kaasvulling in de rand maar prijs is t zelfde. Pizza's margeritha waren goed. Mixed grill is 2x (kip)shoarma en 1x een lapje vlees. Niet echt mixed grill waardig.

Erwin Broersma
4 August 2021

Prima pizza. Mag iets groter met meer beleg. Wel handig om nummers op de doos te zetten bij meerdere pizza's.

auke
1 August 2021

prima smaak en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.